سفارش طرح توجیهیصنعتی

طرح توجیهی تولید سیگار ⭐️ سال 1401 فایل (WORD+PDF)

کارخانه تولید انواع سیگار

طرح توجیهی تولید سیگار حاوی تمامی اطلاعاتی است که صاحبان کسب و کار تولید سیگار به آن نیازمندند. علیرغم مضراتی که سیگار و انواع دخانیات دارند، تولید و فروش آنها در سراسر جهان رونق فراوانی دارد. ماده اصلی سیگار توتون است که همراه با اسانس در فیلترها و کاغذها قرار داده شده و سپس چسب زده می شود.

مصرف بالای سیگار و کافی نبودن تولید این محصول در داخل کشور منجر به واردات گسترده سیگار از کشورهای مختلف جهان شده است که قسمت اعظمی از آنها وارداتی هستند. از این رو تولید سیگار البته به شرط آگاهی از اطلاعات مالی و اطلاعات بازار کاملا سودآور می باشد.

طرح توجیهی تولید سیگار به چه سرمایه ای نیاز دارد؟

راه اندازی کارگاه یا کارخانه تولید سیگار سرمایه خیلی عظیمی نیاز ندارد. برای شروع یک سرمایه اندک برای خرید تجهیزات و دستگاه ها و یک سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه کافی است. سرمایه اولیه به صورت مستقیم با ظرفیت خط تولید در ارتباط است.

برای تولید 180 نخ سیگار در عرض 1 دقیقه نیاز به 4 نفر پرسنل و خریداری تجهیزات مورد نیاز دارید.

اگر قصد دارید، سرمایه مورد نیاز را برای راه اندازی کارگاه تولید سیگار جویا شوید، بهترین راه کمک گرفتن از طرح توجیهی تولید سیگار است. از آن جا که قیمت تجهیزات و ماشین آلات به دلیل نوسانات بازار همواره در حال تغییر است، حجم سرمایه اولیه نیز با ارقام به روز توسط کارشناسان ما در طرح توجیهی محاسبه می گردد.

هزینه های موجود در کسب و کار تولید سیگار

همان طور که می دانیم، در راه اندازی هر کسب و کاری، هزینه ها اجتناب ناپذیر هستند. هزینه زمین کارگاه برای تولید سیگار یکی از هزینه های اصلی است. یک مکان کوچک 50 تا 100 متری برای راه اندازی خط تولید سیگار کافی است که این موضوع برای سرمایه گذاران جذاب می باشد.

هزینه های دیگر نیز شامل هزینه های سربار مانند آب و برق و گاز، هزینه های حقوق کارکنان و غیره می باشند.

از آن جا که هزینه ها و نرخ حقوق کارکنان همه ساله در حال تغییر است، باید قدری بیشتر روی برآورد هزینه ها متمرکز شد. برآورد تمامی هزینه های این حرفه رمز موفقیت سرمایه گذاران است. طرح توجیهی تولید سیگار تمامی هزینه ها را قدم به قدم فهرست بندی کرده و مشخص می کند.

تولید انواع سیگار در ایران - طرح فنی

خط تولید سیگار چقدر سود دارد؟   

بدون شک سود اصلی ترین فاکتوری است که تمامی سرمایه گذاران قبل از شروع سعی در پیش بینی آن می کنند. با این که تولید سیگار بازدهی مطلوبی دارد؛ اما باید گفت، تنها کارشناسان و متخصصان هستند که می توانند، سود را به صورت صحیح پیش بینی کنند.

برای افراد غیر متخصص تخمین سود بسیار دشوار و پر از خطا است.

با پیش بینی سود به صورت دقیق می توان رویکردهای مالی درست را اتخاذ کرد. کارشناسان ما در طرح توجیهی تولید سیگار با تجربه بسیار بالا و آشنایی با شرایط پروژه و ظرفیت طرح، سود را پیش بینی کرده و افق دید سرمایه گذاران را نسبت به آینده کسب و کار وسعت می دهند.

پیشنهاد به مطالعه :  طرح توجیهی تولید تنباکو ( معسل )🍎🍏 بسته بندی تنباکو میوه ای

تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز در طرح توجیهی تولید سیگار

خط تولید سیگار متشکل از دستگاه های کنترل تمام اتوماتیک یا PLC است. به طور کلی تجهیزات تولید سیگار به دو دسته تجهیزات تولید و تجهیزات بسته بندی تقسیم می شوند. در طرح توجیهی تولید سیگار تجهیزات به صورت کامل درج می شوند؛ اما برخی از دستگاه های مهم عبارتند از:

  • دستگاه برش برگ
  • ماشین رول کردن سیگار
  • دستگاه برش فیلتر
  • ماشین آلات بسته بندی
  • دستگاه چاپگر علامت
  • دستگاه مهر زنی
  • ماشین کاغذ پیچ

آیا تولید سیگار از نظر اقتصادی موجه است؟

انواع سیگار و دخانیات با وجود ضررهای بیشمار از جمله محصولات پر مصرف در بازارهای جهانی و داخلی می باشند. از زمان های گذشته تولید سیگار حرفه پر سودی بوده است و هم اکنون نیز چنین است. علت تمایل سرمایه گذاران به راه اندازی خط تولید سیگار را می توان، در تقاضای بالایی که برای سیگار در بازار وجود دارد، جستجو کرد.

از آن جا که سیگار از اقلام و محصولات مصرفی است، خط تولید سیگار کاملا از نظر اقتصادی توجیه پذیر می باشد.

تولید سیگار صنعتی پر سود - طرح فنی

چه مشکلاتی در این حرفه به چشم می خورند؟

وضعیت نابسامان اقتصاد کشور، تحریم ها و نوسان ارز از جمله مشکلاتی هستند که گریبانگیر اکثریت کسب و کارها شده اند. اما در مورد کسب و کار تولید سیگار، مشکلات کمی بیشتر هستند زیرا متاسفانه همه ساله 55 درصد از سیگارهای موجود در بازار به صورت قاچاقی با قیمت پایین وارد کشور می شوند!

از این رو تولید کنندگان سیگار باید دارای توانمندی های بالا بوده و با رویکردها و تصمیمات اقتصادی مناسب، راه خود را در این بازار باز کنند. عدم توجه به بازارهای هدف و نبود دید اقتصادی مناسب بسیاری از سرمایه گذاران را به بن بست رسانده است!

تنها راه عبور از این مسیر ناهموار و رویارویی با مشکلات استفاده از طرح توجیهی تولید سیگار است. با استفاده از طرح توجیهی، سرمایه گذاران با چالش های موجود و پستی و بلندی های موجود در این حرفه آشنا می شوند.

طرح توجیهی تولید سیگار مشاور شما است

شخصی را در یک مسیر ناشناخته تصور کنید، به نظر شما به چه چیزی بیشتر از همه نیاز خواهد داشت؟ بله نقشه راه!! طرح توجیهی تولید سیگار نیز دقیقا همین کاربرد را داشته و مانند نقشه ای شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می کند.

طرح توجیهی تولید سیگار اطلاعات اقتصادی پروژه اعم از سود، سرمایه، هزینه ها و غیره را برای سرمایه گذاران مشخص می کند. همچنین با کمک گرفتن از این طرح، امکان سنجی پروژه، اطلاعات فنی و تجهیزات مورد نیاز برای سرمایه گذاران معین می گردد.

از سوی دیگر برای دریافت مجوز و اخذ تسهیلات از بانک ها نیز نیاز به ارائه طرح توجیهی وجود دارد.

چگونه می توان طرح توجیهی اختصاصی تولید سیگار را سفارش داد؟

با سفارش طرح توجیهی اختصاصی تولید سیگار در مجموعه طرح فنی از 5 ماه پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار خواهید بود. هدف مجموعه ما ارائه باکیفیت ترین خدمات برای دستیابی شما به پیروزی در حرفه و کسب و کارتان است.

ready

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟

امتیاز

مجموع امتیازات

امتیاز کاربر: 4.58 ( 12 نتایج)

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام وقتبخیر درخواست طرح توجیهی سیگار دارم برای مجوز گرفتن سرمایه حدود 15 میلیارد چطور باید سفارش بدم طرح رو

    1. سلام وقت بخیر از طریق بخش تماس با ما یا واتس اپ سمت چپ سایت، میتونید طرح توجیهی مدنظرتون رو سفارش بدید.

    1. سلام بله انجام میدیم از طریق پشتیبانی برای سفارش طرح توجیهی سیگار اقدام کنید

  2. سلام خسته نباشید برای شروع کار و سفارش طرح توجیهی حالا مثلا سیگار یا کالاهای دیگر من چقدر باید سرمایه داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
1
سلام. طرح توجیهی نیاز دارید؟
سلام وقت بخیر
پشتیبان واتس‌اپ فعال است
در صورتی که شما به واتس‎اپ دسترسی ندارید میتوانید برای ثبت سفارش طرح توجیهی با شماره زیر تماس بگیرید.
0912-003-9088 کارشناس طرح توجیهی
پاسخگویی همه روزه از 7 صبح تا 24 شب